Wednesday, November 18, 2009

Cinta Hati~~

Posted by E-e-E-leya at 8:53 PM
Ya Allah, jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.

Ya Muhaimin, jika aku jatuh cinta,
jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku padaMu.
Ya Rabbana, jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripadaMu.

Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui jihad dan syahid di jalanMu.
Ya Allah, jika aku rindu, jagalah rinduku padanya
agar tidak lalai aku merindui syurgaMu.

So...ingatla kwn2...cinta tu xbute..tp manusia yg bute menilai cinta...
cinta tu terlalu berharge utk dipermainkan...
jadik jgnla bg 100% utk cinta...
pecayela...
tuhan pasti tolong org yg baik...:)

0 comments on "Cinta Hati~~"

 

My Quetie Sweeti Pie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting