Wednesday, June 9, 2010

Lamanyaaaa...

Posted by E-e-E-leya at 11:31 PM

Rasa lama sangat masa berjalan harini. Harini saya puasa lagi....actually saya pun dah lupe berapa hari saya tinggal puasa....so puasa je la....haha...Tapi tibe-tibe harini rasa cam kurang larat, rasa nak tido je..tibe-tibe dalam pale otak dah tak tau nak wat ape pulak...semalam rase cam banyak keje...aneh!...akhir-akhir ni saya bersikap semacam sikit.Ada kawan opis kate saya nampak moody. Ye! Tapi bukan moody marah, moody sedeh. Saya tak cakap dengan sape-sape, sebab saya malas. Saya hanya memerlukan masa berseorangan untuk rujuk balik diri saya. Saya sedeh dengan diri saya dan alhamdullillah saya cuba ubah sikit demi sikit. Saya juga sedeh dengan kawan-kawan saya. Sebab saya tak taula...saya malas nak cakap sebab kalau cakap pun tak berguna. Tapi TQ kat bubu sebab call saya semalam. Terubat sikit hati saya. : *...Nasib baik saya keje kat opis. At least kawan-kawan kat sini bole buat saya ketawe dan rase tak keseorangan. :)...

0 comments on "Lamanyaaaa..."

 

My Quetie Sweeti Pie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting