Sunday, October 23, 2011

Casting Atau Racing?

Posted by E-e-E-leya at 4:58 AM




Hari ni pergi casting dengan Iman Nurdian kat Sunway Damansara. Pusing punya pusing, jumpa juga akhirnya tempat tu. Penat okay. Dan tempat itu sangat menakutkan sebab kosong je. Jadi kami pun mengagahkan diri juga sebab dah penat sesat. (Kalaulah ada GPS kan best, siapa nak tolong hadiahkan?)

Pastu masa casting tu la aku nak terkencing, nervous, berdebar-debar (macam orang nak kahwin). Dan masa casting juga, menggigil-gigil. Ok yang ni aku tak suka. Tak padan dengan modelnya. Kalau cakap kami model mesti orang tak caya sebab kami makan dengan buas. :))


On the way balik, dengan sakit kepala dan ngantuk. Lepas tol, aku pun bawa kereta dengan berhemah. Aku perasan juga aku bawa kereta sesuka hati, I mean tak bagi signal. Tiba-tiba dengan bunyi hon. Aku macam buat tak tahu je la. Aku tak wat salah kot. Boleh je dia elak kan?

Lalu dia memotong aku dan saja nak balas balik. Dia tak bagi aku jalan. Dia halang.

Perempuan.

Pakai tudung.

Melayu.

Bawa anak.

Berlagak kereta besar.

Sekian.

0 comments on "Casting Atau Racing?"

 

My Quetie Sweeti Pie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting