Tuesday, October 18, 2011

Saya Cuma Nak....

Posted by E-e-E-leya at 1:13 AM

1. Saya cuma nak ada orang datang rumah saya hari ni.
2. Saya cuma nak seseorang yang bole dengar saya nangis untuk 30 minit kat belakang badan dia.
3. Saya cuma nak ada orang dengar saya luahkan perasaan saya.
4. Saya cuma nak ada orang dengar saya membebel.
5. Awak tau tak saya kat wad hari ni sebab saya terlalu tertekan.
6. Saya cuma nak orang yang rapat dengan saya walaupun saya ada famili.
7. Saya cuma nak tengok emel saya sekarang ni.
8. Saya cuma nak pergi jauh-jauh dari semua orang, saya tak nak jumpa sape-sape.
9. Kalau bole, saya cuma nak nangis puas-puas je sekarang.
10. Saya cuma nak baling telefon saya (walaupun murah) sebab benda ni tak penting pada saya.

0 comments on "Saya Cuma Nak...."

 

My Quetie Sweeti Pie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting