Thursday, October 13, 2011

Kenapa aku senyum? Aku gila ek?

Posted by E-e-E-leya at 8:18 PM
Dear Diary,

Hari ni aku rasa aku sedikit gila. Ok sikit je.
Pagi tadi rasa malas sangat nak bangun pergi kerja. Sampaikan alarm telefon bunyi banyak kali pun aku tetap off dengan marahnya seolah-olah ada orang tengah kacau aku tidur. (sebenarnya trauma dengan budak opis yang suka ngendeng)


Bangun dalam keadaan terpaksa. Pergi kerja. Sakit kepala. Fikir ada kerja nak buat tapi internet tak dapat bukak. Dem.

Pastu on the way pergi opis, bole pulak menyanyi-nyanyi dengan hati girang dalam kereta. Aku aneh dengan diri sendiri. Tapi perkara positif menarik benda positif. Ingat tu adik-adik. Haha. So as usual journey aku pergi opis smooth je la. (Ok ni bukan usual,ni awkward)

On the way nak belok ke simpang nak pergi opis, tiba-tiba ada kereta bagi lampu tanda dia nak belok (padahal aku pun nak belok,sengaja bagi signal lambat). Tiba-tiba aku tersenyum lebar kat orang tu. Ok ini aneh. Aku tersedar, eh apsal aku senyum ni, bukannyer kenal orang tu.(sambil orang tu memandang aku dengan pelik).

Pastu macam biase tunggu parking walaupun sebenarnya takde parking (tegar je). Tiba-tiba ada kereta hon dari belakang. MyVi hijau. Aku pun bergelak-gelak dengan orang MyVi tu.(seolah-olah kenal orang tu). Ok orang MyVi pun memandang aku dengan pelik.

Mungkin aku gila sikit hari ni. Tapi sikit je la.

0 comments on "Kenapa aku senyum? Aku gila ek?"

 

My Quetie Sweeti Pie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting