Wednesday, October 19, 2011

Minggu "BZ"

Posted by E-e-E-leya at 6:53 PM

Kenapa semua orang "BZ" akhir-akhir ni?
Mungkin sebab dah akhir tahun kan...

Kenapa aku tak "BZ"?
-Terlalu susah untuk jawab soalan di atas-

Bila "BZ", orang akan cakap...
Sorry, I "BZ" sangat ni. Sorry :(
(Kadang-kadang aku pun tak paham kenapa orang tu buat tanda muka sedih, bukan patutnya aku yang buat ke?)

Bila aku "BZ", aku akan cakap...
Takpe, I ok je ni, tak "BZ" sangat. Kalau "BZ" pun I tetap akan layan u :)
(Aku bukan baik untuk layan sape-sape di kala aku "BZ". Tapi sebab aku fikir kalau aku SIBUK dengan ke"BZ"an aku, sampai bila? Buatnya satu hari nanti aku tak dapat jumpa lagi orang yang patut aku layan tu sebab aku "BZ" sangat atau dia mungkin tak dapat jumpa aku dah? Aku tak nak menyesal di kemudian hari. At least kalau mati hari ni tapi semalam dah dapat berkomunikasi pun dah cukup lega. (Ini kisah benar.)

Jadi?
Selagi anda masih anda masa, luangkanlah walaupun 1 saat untuk seseorang itu walau se"BZ" mana pun anda sebab kita sendiri tak tahu bila kita dapat berjumpa.

Aku?
Takpelah, aku paham semua orang "BZ" sekarang ni dengan ungkapan "BZ" lah! Aku masih teguh berdiri sekarang ni. Aku cuma pohon sedikit masa untuk diriku dari seorang teman.

Birthday aku 4 November tau..:D

0 comments on "Minggu "BZ""

 

My Quetie Sweeti Pie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting