Monday, October 17, 2011

Sehingga bertanya pada diri sendiri..Apakah masalah diriku.>T_T

Posted by E-e-E-leya at 12:01 AM
Dang..dang..dang..
Masuk hari ni dah berapa hari ek?Aaa...emmm...1..2..3..aaa...8 hari.
8 hari ok. 8 hari. 8 hari bergelumang dengan perasaan takde mood.

Ini seriyes.

Ini sudah menjadi seriyes sebab dah 8 hari. Dan aku tak tahu nak buat apa dan again tak tahu apa masalah aku.

Ini seriyes.

Nak buat keje takde mood. Nak shopping takde mood. Nak makan takde mood even lapar gile macam singa pun. Kesian aku. Kesian sebab aku sendiri tak tahu apa masalah aku. T_T.

Penat. Penat sebab takde improvement dalam kehidupan. T_T.

Sangat seksa.

0 comments on "Sehingga bertanya pada diri sendiri..Apakah masalah diriku.>T_T"

 

My Quetie Sweeti Pie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting