Friday, October 21, 2011

Tak kenal maka tak cinta

Posted by E-e-E-leya at 1:39 AM
Bila orang tak mengenaliku....

  1. Eii...sombongnya!
  2. Awak ni garang sangatlah, nanti laki larikkk
  3. "BZ" nya diaaaa
  4. Ha sebab tu la takde BF
  5. Menasihati dengan macam-macam perkara yang di luar jangkaan atau topik
Kenalilah aku. Aku di alam maya dan di alam sebenar adalah dua watak yang berbeza. Lebih manis jika cuba untuk mengenali dan memahami aku dulu sebelum berkata bukan-bukan kerana aku seorang yang sensitif. Tolonglah jangan lukai hatiku. (poyo). Takpelah, aku terima saja apa orang nak cakap. Setiap benda kan bersebab? Lebih manis jika tahu isi hatiku kan?

0 comments on "Tak kenal maka tak cinta"

 

My Quetie Sweeti Pie Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting